You don't know what you got 'til you're missing it a lot

Helgen försvann på tok för fort. Plugg, plugg och åter plugg. Kaffe hos farfar. Bus och mys med kusinen.  Skaldjursfrossa - kräftor, räkor och vin. Västkusten när den är som bäst. Lördagsgodis. theOC-marathon. Höstpromenad.

Idag började allvaret på riktigt. Uppstigning nollfem:nollnoll och en fyratimmars föreläsning. Sällsynt i schemat. På onsdag blir det en repris. Men jag är ledig på torsdag. Gäller att tänka positivt. Och mitt i all studiestress kör jag extra många träningspass. Fyra till antalet. Och bokar in kvalitetstid med vänner. Kameran ligger i tryggt förvar på hyllan. Samlar damm. För hur mycket jag än önskar, finns det varken energi eller inspiration till att vara kreativ. Fokuset finns på annat håll. Kanske på torsdag.. när jag är ledig.



Kalle

Jag är lite avis, som inte har någon mor eller farförälder kvar. Skulle uppskatte det mer nu, att sitta å prata med dom. Lyssna på gamlingar är intressant, men ja så länge dom är i stånd att prata ok!



jag hade sovmorgon till typ 16.. men är sjuk å andra sidan. FEM?! jisses!



du är en riktig kaffelover alltså! gillar det! vi har det på jobbet i automat o det är inte samma sak med alla dom där speciella sorterna. smakar ju socker och konstgjort så in i bomben där!

Daniel

Icke plugga alltför flitigt nu!

2009-09-17 @ 09:24:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback