Det tysta ekot är av ett slag för sig

Ny vecka, nya möjligheter. Veckans schema är bästa tänkbara. Förmiddagsföreläsningar och lediga eftermiddagar. Självstudier, i lagom mängd. Tid över till träning och kvalitetstid. CSN-pengarna kom idag. Finally. Så imorn planerar jag att strosa runt på stan på jakt efter skor och jacka. Nödvändigt ont. Och lite höstkläder.



Idag är jag glad
. Kom på mig själv tidigare idag att gå runt och le. Åt ingenting. Good feeling. Saker och ting börjar falla på plats. Och jag börjar sakta komma på vem jag är och vad jag vill. Höstterminen verkar inte bli som jag först trodde. Den ser ut att bli sjukt mycket bättre. Tusen gånger bättre. Om jag kan hålla huvudet högt när mörkret faller och när motgångar dyker upp från ingenstans. En del slit börjar ge resultat, helt klart. Mer om det en annan dag.. 



Johanna

men fina du, tack så mycket!



vad skönt att saker och ting faller på plats, underbart!!

2009-09-07 @ 21:55:45
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Kalle

Hittade du nåt för hösten då?

Skönt med glada dagar!

Kalle

jaa men simning är bra träning. om jag byter gym en dag ska jag ta nautlis som ligger i simhallen... då få man simma på samma träningskort!

Johanna

ja, men visst vore det väl bra fint?



jättemysig bild!

och skönt med en sån dag du beskriver! ;*

2009-09-09 @ 22:50:30
URL: http://ordsamling.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback