Höst på min planet

utanför mitt fönster..


Härom natten åkte mina tankar både karusell och bergodalbana. Samtidigt. Verkligheten har kommit ifatt och framtidsångesten har kommit på besök. Vad jag gör i november är oklart. Luddigt. Jag tackade nej till den erbjudna tjänsten, i samförstånd med  den ansvarige. Jag har inte modet att axla det ansvar som krävs. Jag har inte den tiden över som krävs. Men jag har inte gett upp hoppet om en plats på den kursen jag står som reserv på. Har skickat ett flertal mail i hopp om ett besked. Men har inte hört något ännu. Jag SKA ha en plats. Kosta vad det kosta vill. På tal om något annat så bjuds det idag på semlor till eftermiddagskaffet här. Hembakta och misslyckade. Imorn har jag en gymdejt med bästaste M på förmiddagen och eftermiddagen spenderar jag i valvet. På återseende..


Kalle

Vad var det för tjänst du tackade nej till då?

Man ska inte tänka på framtiden.. det går lättast om man låter bli, men det är ju så svårt ibland...



Du är så snäll. Vi får se hur länge jag skriver hehe.

Ida

Jo jag försöker att hålla humöret uppe, vet att det är så otroligt viktigt. Men imorse sprack det lite och jag började stört grina... men ibland kan det nog vara bra för att åter kunna ta sig upp på fötter igen. Få ut allt liksom. Den här veckan kämpar jag in i det ista för att få klart inlämningar och redovisningar, sen efter det börjar en ny kurs, det känns skönt med lite nytt.



Åh vad gott det lät med semlor :) hoppas allt löser sig för dig med! kram

2009-10-25 @ 22:44:20
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
M

Dejten blev grym! ;)

2009-10-27 @ 15:12:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback