Drick vad jag har sagt med lite socker

De senaste veckorna har varit händelserika. Stressiga. Och intensiva. Humöret har åkt bergodalbana. Upp och ner. När det tar emot, biter jag ihop och kämpar lite extra. Tills det brister. I torsdags brast det totalt. Bryt ihop och kom igen. Och nu sitter jag här. På nätterna drömmer jag om semlor. På dagarna har jag craving för ris a´la malta. På kvällarna dricker jag glögg. Och idag drack jag första klunken julmust för i år. Obeskrivligt.

I höst går mycket min väg. Bra betyg i skolan. Bra resultat med träningen. Och så sent som idag blev jag erbjuden en tjänst som måhända är lite overkill för mitt eget bästa. Ska sova på saken. Och snart börjar allt det roliga. Winnerbäck. Stockholm. Skåneland. I nämnd ordning. Och kanske, kanske sätter jag mig på ett flyg västerut i december. Önsketänkande. På åeterseende.



Kalle

Köpt biljett till Winnerbäck? Han kommer tyvärr inte till Kalmar men kommer nog ta mig till Växjö/Karlskrona lite impuls så där sen.



Och det går upp o ner. Tycker jag ha varit på topp nu sen varit tungt sista två dagarna men nu igen känns allt bra! Humöret blir lättare på topp om man intalar sig att det är det från början!



Sett alla julprylar som must och glögg men ska försöka ignorera allt det till jul så man inte tröttnar på det. Synd att det börjar så tidigt tycker jag. Det förstör känslan lite!



Sköt om dig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback