Jag dansar i skepnad av skuggorna

De senaste dagarna har jag kämpat för att orka med vardagen. Jag har letat. Hittat en trygghet i mitt inre. Och det har gett resultat. Jag mår bra när jag ser mig själv i spegeln. Ett leende på läpparna. Jag vet att jag kan. Om jag vill. Envis till tusen. Sakta men säkert tar jag mig uppåt. Framåt. Och bakåt. Åt alla håll på samma gång. Förutom neråt.

Nu väntar en välbehövlig paus på hemmaplan i några dagar. Långhelg. Sovmorgon, träning, bio och hemmastudier står på schemat. Och ikväll driker jag ett glas rött, frossar i choklad och ringer ett samtal till en av världens bästa. Jag lever för kicken precis som du..



FridaChristina

Elias å jag kommer vara i vbg i helgen så om du är sugen att köra en lunch me oss på stan eller ngt så är de bara att höra av sig! kramis

2009-11-27 @ 15:53:09
URL: http://fridachristina.blogg.se/
Linnea

gud så skönt, önskar att jag oxå kunde lyckas med det! ;)

btw vad tycker du om mina bilder i min nya blogg? :)

2009-11-29 @ 14:19:15
URL: http://linneamarksell.blogg.se/
Kalle

hittat den rätta vägen? sakar dina ord!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback