Din sol har landat i mitt knä och gått sönder

Eftermiddagskaffe. En stund att sitta ner och andas ut. Idag är jag ledig. Yrar runt i leggins och en oversize tröja. Håret står åt alla håll. Tvätta, städa och baka. Exprimentering som inte blev så lyckat. När kaffeglaset är tomt ska jag öppna kurslitteraturen. Aktiebolagsrätten. Läsa några timmar. Gräva ner mig i djupa diskussioner om bildspråket. Om tid finns. Och när mörkret faller gömmer jag mig i simhallen. En sista ansträngning innan helgen. För ikväll packar jag resväskan och imorn går tåget mot huvudstaden. Till en vän jag håller varmt om hjärtat. Miljöombyte för en helg. På schemat står ett besök på fotomässan, film, innebandy och samtal om livet. På åeterseende.



Maja

Ha det nu super i helgen Malin! Och jag ska inte träna Söndag så du kan softa i lugn och ro...:)

Kram kram

2009-11-12 @ 21:42:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback