Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom vara kvar

Hösten har bilvit en ond spiral. Sömnlösa nätter. Underkända träningsresultat. Orättvisa studieresultat. Brist på kvalitetstid - nära & kära, vardagslyx. Mina extremt höga krav på mig själv, och pressen utifrån, har blivit för tungt att axla. Jag orkar inte längre kämpa och hålla huvudet högt. Sträcka på mig och vara stark. Jag orkar inte längre låtsas att vardagen är lite färggladare än den gråskala som jag planlöst trampar runt i.  Jag orkar inte längre försöka. Prioritera, inspireras och leta efter motivationen. Jag orkar inte längre le åt ingenting. Hitta glädjen i det lilla. Jag orkar inte längre ... helt enkelt. Tiden räcker inte till. Dygnets timmar är för få. Marginalerna är inte på min sida. Ge mig en enkelbiljett till en solig plats, och jag lovar att hitta tillbaka.



Den här texten är inte uttömande som folk tror, utan det finns bakomliggande omständigheter som är den egentliga boven i dramat. TACK alla för ert stöd, det betyder mer än ni tror. All kärlek!



maja

Gumman......Vad är det jag läser?, vist jag vet att du har mycket nu och det är tufft men bit ihop!

Tänk på allt bra du har så lovar jag att det käns bättre

kram kram

2009-11-20 @ 00:30:01
FridaChristina

Käraste vän! Man måste bryta ihop för att bygga upp! Du kommer igen, starkare än aldrig förr, det är jag säker på! Kom gärna förbi en sväng till gbg så hittar vi på nå mys å lyxar till de!

Puss på dig

2009-11-20 @ 09:13:11
URL: http://fridachristina.blogg.se/
Palmen83

Trist att du har det tungt! Jag tycker att den här årstiden är hemsk jag är trött och deppig för det mesta. Men man får bita ihop och du kommer igen! Saknar dig på twitter hoppas du återvänder snart!

2009-11-20 @ 18:03:43
Kalle

fint att du är tillbaka efter en liten paus. låter som du skulle behöva lite semester? vämre hade inte varit fel...



jag blev inte heller alls förtjust i acnes möbler. mest spännande pga namnet men det såg inte alls märkvärdigt ut!

Malin

2009-11-22 @ 19:46:18
URL: http://malinan.blogg.se/
Kalle

det blev ankaret :D



väntar på en stark ny positiv text nu! önskar dig all lycka!

kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback