Jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå

Det finns inga ord som kan beskriva min frustation över dygnets för få timmar. Det finns inga ord som kan skildra mitt inre känslokaos. Det finns inga ord som kan förklara min otålighet. Det finns inga ord som kan redogöra för min träningsångest. Det finns inga ord som räcker till för att sätta ord på min dumhet för några dagar sen. Jag är förlåten, och jag lovar att jag aldrig mer ska säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå.

Ikväll hämtar jag orken nerbäddad i soffan. Tända ljus, choklad och en kopp Heta stunder.



FridaChristina

Choklad å heta stunder låter som det rätta svaret för allt. Själv ska jag ge mig på julbaket för julafton :) puss

2009-12-06 @ 12:56:55
URL: http://fridachristina.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback