What do you see when you close your eyes

Det blev en dag på stranden. Som jag önskade. Först bland turister och vattenpölar, sen vidare till en mindre strand med mostrar och kusinerna. All kärlek. Dumt nog glömde jag kameran hemma. Och solen ser ut att stanna några dagar. Till min stora glädje. Imorn har jag en stranddejt med en vän jag inte sett på länge.


Ikväll dricker jag rosé. Jacobs Creek Shiraz. Jag drömmer mig bort och undersöker möjligheterna till en flykt över Atlanten. Till det stora landet i väst. Imorn planerar jag att slänga i väg en spontanansökan. En ansökan som kanske inte tar mig till andra sidan Atlanten men har jag tur så bär den någonstans ut i världen. Håll tummarna.


Caroline

Jaa, jag brukade ju alltid läsa här för, så kom jag in här häromdagen också! kul :) roligt "sammanträffande" att du tänkte på min blogg för ett tag sen då, o så skrev jag nu :) riktigt många fina bilder har du här! hoppas du stannar kvar med bloggandet ett tag till! kram

2009-08-06 @ 20:06:42
URL: http://carolinenordens.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback