Jag offrar och betalar vad som krävs

Livet flyter på. Livsglädje. Framgångsreceptet är en väl vald balansgång mellan vardagsrutiner, träning och vardagslyx. Nyckeln är positivt tänkande och envishet. Jag vägrar ge mig. Jag har mitt mål, och jag ska dit. Förr eller senare. Att leva i nuet och uppskatta det lilla. Tacksamhet.

Igår drog innebandysäsongen igång. Och ikväll är det elitseriepremiär. Nu väntar många kvällar i valvet, framför datorn och framför tv:n. En sportnörds höjdpunkt. Ett tecken på att hösten är här på riktigt, och att vinten närmar sig med stormsteg. Alla årstider har sin charm, och dessa sporter bidrar till både höstens och vinterns speciella charm. More to come..



Kalle

Det är en fröjd att läsa alla dina positiva inlägg nu, inlägg efter inlägg! Jag är också glad förutom att jag är sjuk nu, men har svårt att få fram dom positiva raderna som du!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback