I did my best to notice

 


En dag på hemmaplan. Mitt i veckan. Vissa skulle kalla det ledighet. Men ordet ledig har försvunnit ur mitt ordförråd den här hösten. Det finns inget som heter ledighet. Inte för mig. Fast jag har unnat mig en rejäl dos vardagslyx. Sovmorgon. Frukost på sängen. theOC-marathon. Färska räkor och sparrissoppa till lunch. Muffins till kaffet. Ett besök hos frisören. Mellan varven har jag dock hunnit med några måsten. Plugga, städa och träna. Lätta steg på löpbandet. Det går framåt. Klappar mig själv på axeln och sträcker på ryggen. Är faktiskt lite stolt över mig själv.



Ida

Jag tycker att boken är bra. Vet dock inte om jag hade läst den om jag inte var tvungen. Men den är verkligen bra för att vara en bok som jag läser till skolan. Kan tycka att den är lite konstigt formulerad och så, men den är helt klart läsvärd.



Jag har haft en liknande dag idag. Låter som att allt rullar på för dig :) kram.

2009-09-17 @ 21:01:25
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Kalle

Är inte vardagslyx snäppet trevligare än ledigt på hösten iaf? :D

FRUKOST PÅ SÄNGEN! Underbart!



Vad är islatte förresten?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback