Jag kan leva utan blicken som får mig ur balans

I natt låg jag vaken in på småtimmarna och pillade med bordsplaceringen. Efter mycket pusslande är jag nöjd. Och i bara farten fick jag lottat ihop lag och lottat ut uppdrag. Förutsättningarna ser bra ut för ett lyckat kalas. Håller tummar å tår för att vädret är på vår sida.


Idag tror jag att det tillslut blev en tedrickare av mig. Roobios Vanilj. Jag tror att jag är frälst. Ikväll är jag bjuden hem till familjen le France på mat & dryck innan jag och S gör stan osäker. Schlagertorsdag. Lite mascara på ögonfransarna och jag är redo att ge mig av.


Ida

Låter som du får en toppentorsdag, lite uppvärmning inför lördagen :)



Nu blev jag verkligen jätteglad när du skrev med en länk igen :) Äntligen, nu får du inte försvinna igen :p



Gör så, så får jag väl ringa om vi trasslar in oss någonstans :) kram

2009-07-30 @ 17:11:31
URL: http://hittaida.blogg.se/
Frida

Hallelulija! Mer te åt folket!

2009-07-30 @ 20:00:05
Junitjej

Ha ett trevligt kalas!

2009-07-31 @ 09:25:47
URL: http://junitjejen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback