Det finns känslor som aldrig suddas ut

Sen en tid tillbaka har jag varit trött. Känt mig svag. Känslorna har runnit över. Tankarna har tagit kontrollen. Jag vill så mycket. Flytta. Plugga klart. Börja jobba. Resa. Lära mig språk. Vara folk till lags. Spela gitarr. För att nämna något. Men regnet som ständigt smattrar mot fönsterutorna gör mig oinspirerad. Orkeslös. Imorn ska det tydligen bli sol. Kanske blir det en dag på stranden. Om jag har tur.


Malin

Känner igen mig i det där att vilja för mycket.. Eller tja, "för" mycket kanske det aldrig kan bli? Håller tummarna för att du får en stranddag och att den får dig på bättre tankar. Kram

2009-08-05 @ 09:50:53
URL: http://malinan.blogg.se/
Linda

..tack! Jag har dålig koll på universitetslivet men min reservplats borde inte kännas helt out of reach antar jag. Blev glad över beskedet faktiskt. Hade räknat med att hamna på kanske.. 15 nånstans. Men 4. Det är under 5 ;) Haha!

2009-08-05 @ 21:48:34
URL: http://kameralins.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback