En bitter känsla sitter av sitt straff

Tisdag. En 'ledig' dag på hemmaplan. En chans att varva ner. Släppa taget. Winnerbäck på högsta volym. Igår var det seminarie. Gick över förväntan. Idag kom betyget. Väl godkänt. Bra start. Om två veckor är det tenta. Få föreläsningar och mycket ledig tid. Självdiciplin. Och idag har jag pratat med både sjukvårdsupplysningen och vårdcentralen. Fått klartecken att träna så mycket jag vill. Och orkar. Så länge jag inte har feber. Hosta orsakas av ett virus, som inte går att behandla. I värsta fall sitter den i upp till tre veckor. Eller mer. Kul. Så det va ett lugnande besked att jag får träna. Efter över en veckas vila har det börja det krypa i kroppen. Nu blir det kvällsmys - bok, en kopp te och tända ljus.



Linda

Jag förstår inte hur man ska hinna med livet som universitetstudent. Bloggandet, hejdå, liksom. Men nu ska jag allt försöka igen. Hoppas du mår bra. KRAM!

2009-09-29 @ 20:40:18
URL: http://kameralins.blogg.se/
Kalle

Göteborg är ju trevligt. Och du ser det gick ju bra! Varför tyngde det först? Och te o tända ljus-kobmonär höst :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback