När allt känns på rutin och redan gjort

Jag dricker kaffe och äter choklad. Marabou Vinter - en smak av jul. Försöker hitta orden som beskriver. Känslor. Det är omöjligt utan att bli idiotförklarad. Fredagen den trettionde oktober. En kväll jag alltid kommer minnas  med blandande känslor. En konsert som var på väg att sluta på bästa tänkbara sätt. Något hände och det gick utför. Besvikelse. Men jag lämnade Lisebergshallen med ny energi och inspiration. Med ett rus i kroppen som inte går att beskriva. Jag kommer tillbaka..



Kalle

Låter klurigt det där, både bra och dåligt? Jag hoppas jag får med mig någon, alla verkar ju fly stan av mina vänner nu. Synd.



Vad smakar vinterchokladen? Tänkte köpa den igår men jag tänkte sen... nyttigt nu kalle, va nyttig. haha!

sandra

ska du inte läsa några mer kurser nu eller vadan denna ledigheten?

2009-11-03 @ 11:52:23
URL: http://sandrap7.blogg.se/
Kalle

måste prova den!



men du, dags att uppdatera ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback