Time flies by

Tiden räcker inte till. Hur mycket jag än försöker. Och önskar. Tidsbristen kväver mig. Orden räcker inte till. Inspirationen lyser med sin frånvaro. Jag har tappat förmågan att formulera mig. Energin räcker inte till. Motivationen bleknar. Vardagens måsten knockar mig. Men, jag mår bättre än på länge.

Tvåtusennio har varit ett händelserikt år. Ett jobbigt år. Men också ett lärorikt år. Ett år jag kommer minnas som början på ett nytt liv. Jag har kämpat för att ta mig framåt. Vägrat ge upp. Tagit några kliv uppåt. Har börjat hitta mig själv. Lära känna mig själv. Förstå mig på mig själv. Jag har blivit starkare. Fysiskt och psykiskt. Känner mig som en ny människa. Redo att ta emot ett nytt år. På mina villkor. Och i mitt tempo. More to come..



Kalle

Kul att läsa igen här! Känner igen mig som vanligt i det du skriver. Skönt att det är fullt upp och du mår bra. Kan inte heller skriva längre, har ingenting att berätta längre men man tvingar sig. Hänt massor i år och massa människor. men inget som egntligen varit så bra snarare mer man lärt sig av (återstår om man kan ta till sig det med..). Önskar dig en God jul. Tycker om att läsa dig, vi är nog lika.

tea

Känns som taget ur min egna hjärna! God jul och gott nytt år! Hoppas 2010 blir ett kick-ass år! :)

2009-12-24 @ 00:58:01
URL: http://livelove.blogg.se/
Linda

Hej! Kram! Och du är inte glömd!

2009-12-27 @ 14:40:50
URL: http://kameralins.blogg.se/
Malin

Låter som om du har ett stärkande år att se tillbaka på. Skönt. Vi hörs snart! Kram

2009-12-27 @ 23:37:23
URL: http://malinan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback