Remember those walls I built

Drömmen om en vit jul blev sann. Gånger två. Men nu är julhysterin ett minne blott och vardagsrutinerna börjar ta fart. Tidiga mornar och sena nätter. Tentaplugg varvas med kusinmys och svettiga timmar på gymmet. Och igår kväll frös jag på Ullevis läktare. Tillsammans med trettioentusenetthundrafyrtiofyra (!) andra människor. Mäktigt! En historisk rekordmatch. Och en kväll att väl värd minnas. Men, det satte sina spår.. För idag ligger jag nerbäddad i soffan och kollar på Astrid Lindgren-filmer. Dricker te som aldrig förr. Och knaprar alvedon. I hopp om att bli frisk på snabbare tid än jag blev sjuk. Över en natt med andra ord. Har inte tid att vara sjuk när det i dagarna stundas nyårsfirande i hufvudstaden. G o t t  N y t t Å r !!



Malin

Du är duktig du, som ligger i med träning och plugg, det glöms ju lätt bort annars. Krya på dig nu, kram!

2009-12-29 @ 19:25:44
URL: http://malinan.blogg.se/
Kalle

jag som har noll intresse för hockey men läste om matchen som jag inte hade en aning om innan men jävlar vad koolt! och ja, skönt att julen är över och allt är klart, förutom nyår. ska se vad det kan leda till.. har också spenderat några timmar på gymmet igen-så skönt. vardagen är ändå alltid bäst!

Ida

Gott nytt år på dig med, hoppas du får en trevlig kväll och en bra start på det nya året! tack för att du finns där med dina peppande ord :)



många kramar!

2009-12-31 @ 15:44:17
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback